3D Animator olmak ister misiniz?

tarih12.04.2009 01:41 — haberler,



3D Animator olmak ister misiniz?

İyi 3D animators en çok aranan vardır 3D dünyasında sanatçı. Bunun bir nedeni's: iyi animasyon zor. Bu animasyon öğrenmek çok zordur, ancak bu inandırıcı ve eğlenceli bir animasyon yapmak anlamına gelmez beceri ve pratik bir sürü gerektirir. Olan 3D modelleme sanatçılar dışında nadiren girişim haline Çoğu kişi ve animasyon kendi forays en iyi ihtimalle, beceriksiz ve yaltaklanmak-layık veya en kötü durumda unwatchable.

Çünkü animasyon 3D modelleme daha tamamen farklı skillset gerektirir bu. Aslında, 3 boyutlu sanat bu iki yönünü böylece 3D modeller nadiren animators olan, farklı ve animators edebilirsiniz nadiren modeli. Kuruluş stüdyoları genellikle animasyon toplu yapmak animators adanmış kiralamak. Modelleyicilerin, eğer canlandırım sürecine at all, genellikle donanım ile sopa herhangi bir giriş var.

Isterseniz, ne almak gerekir ki bu iyi bir modelci ve canlandırıcı olması mümkün değil, ancak bu 3D sanatının bu iki alt düşünmenin farklı yöntemlerle gerektiren ve genellikle payı teknikleri yoktur.

3D Animasyon ve Temelleri
3D uygulamalarda Animasyon genellikle iki şekilde olur. Önemli yapımları her iki kullanılabilir.

1. Keyframe animasyon - Keyframe animasyon veya keyframing, en iyi ve animasyon eski stil bilinir. Aslında, bu çerçeve örnekleri tarafından kare animasyon geri M.Ö. 1600 Mısır kadar uzanan var! Modern keyframing teknikleri arka erken karikatürler Winsor McCay ve Walt Disney gibi animasyon öncüler tarafından oluşturulan tarih. Buna ne keyframing teknikleri çok erken 1900's - temel ilkeleri bugün de geçerlidir en beri pek değişmedi ise şaşırtabilir. Ne değişti ki 3D yazılım paketleri çok başarmak daha kolay keyframing yaptıysanız, nasıl canlandırabiliriz öğrenebilen sanatçıların daha geniş bir kapsamı anlamı.

Keyframing temelde, nesnenin anahtar kare olmanın büyük değişiklikler ile şekil, konum, boşluk veya bir nesneyi zamanlaması ardışık çerçeve içinde değişiyor. Geleneksel 2 boyutlu animasyon, her kare genellikle elle çizilmiş oldu. Ne zaman kare arkaya, bir film olarak gösterilir, animasyon, her çerçeve içinde küçük farklılıklar hareket bir yanılsama yaratmak. 3D yazılım paketleri keyframe animasyon, veya "tweening," The in-kare arasında interpolating tarafından kolaylaştırır. Bir düşen topu canlandırmanın, örneğin bir anahtar kare orta havada top olabilir, bir sonraki anahtar kare topu yere dokunmadan ve sonra topu gibi etki deforme aşağı squishing olacak anahtar kare olabilir şekli. Tüm in-kare arasında daha sonra yazılım tarafından otomatik olarak altındaki pelte gibi, birkaç büyük anahtar kare yaratma meselesi animasyon gerçek süreci hesaplanır.

2. Hareket yakalama - Hareket yakalama veya mocap, önce çok teknoloji ile ilgili sınırlamalar nedeniyle, ancak kullanılan olarak teknik matures video oyun animasyon filmlere etkileri CG kadar artış kabul görmekte olduğunu. Oysa keyframing bir kesin, ancak yavaş animasyon yöntemi, hareket yakalama bir yakın sunar geleneksel animasyon teknikleri bulunamadı. Mocap konular genellikle aktör, özel bir takım kendi ekstremitelerin Kayıt hareket olarak bu hareket sensörleri içeren yerleştirilir. Daha sonra veriler bir 3D karakter ve teçhizat ile bağlantılı ve animasyon haline 3D yazılım tarafından çevrilmiş.

Bir çift için hareket Bunun için bilgi edinmek için 3D animators başında zorlaştırabilir yakalama downsides. Öncelikle mocap teknolojinin birkaç bin dolar hatta on binlerce çalıştırabilirsiniz maliyeti vardır. Bu, en yeni 3 boyutlu artistleri bir proje bir ticari mocap kütüphane mocap veri ithal ederek bu animasyon stili dahil öğrenmek gerektiği anlamına gelir.

Mocap için diğer downside bu son sonucu genellikle mükemmel olmaktan uzak olduğunu; mocap animasyon genellikle clean-up keyframe sanatçılar da daha gerçekçi, özellikle karakter bir anatomisi veya bu oranlar benzer yoksa animasyonlu olarak görünmesini gereklidir bir insanın.

Öğrenme 3D Animasyon
Animators, hareket, hareket keskin bir anlayış olması ve hareket. Bu en iyi animators ders hareket çekmek sizi şaşırtabilir - Bu onları anlamamıza yardımcı olur nasıl kendi vücut hareketleri ve kolay inanılır animasyon halinde bu anlayışı aktarmak için yapar.

Keskin bir gözlem canlandırıcı olarak geliştirmek için en önemli beceri olabilir. Etrafına ve yaşam dikkat nasıl hareket ettirin. Yap çizimler, notlar almak ve ne dikkat anlam vermeye çalışın. Sadece animasyon çalışması etmeyin. Daha film, tiyatro, ve hatta komik kitap nasıl teşkil ve hareket ve mood oluşturmak nonverbally mesajları iletişim anlamak için. Yeni animators iyi 20. yüzyıl animasyon eski ustaların öğrenmek yapardın - Walt Disney, Sanat Babbitt, Grim Natwick ve Ken Anderson. Ilkelerine Mickey Mouse ve Bugs Bunny hayat gibi karakterler getirmek için kullanılan ilgili bugün hala olarak geri sonra vardı. Nitekim, yeni bir 3D animation olmalıdır ilk yer 2D sanatçıların eski animasyon kılavuzları etmektir. "" Richard Williams yerel kitap satıcısı The Animator's Survival Kit aldığınız düşünün. Bu el ile ilgili bir kitap olarak yazılmış-animasyon çekilmiş, size 3 boyutlu dünya iyi animasyon teknikleri hakkında bilmeniz gereken her şeyi içerir.

3D animation başında temel nesneleri ilk: nasıl bir yerden başka bir yere, bir topun hareketini yapmak için nasıl bir sıçrama yapmak için odak isteyeceksiniz. Daha sonra, siz karakteri canlandırması keşfetmek, ne güzel bir yürüyüş döngü yapar anlamak ve gerekir nasıl "yüzen azaltmak için" yeni animators için ortak bir sorun olduğu karakter gibi sualtı hamle. Animasyon paketleri bütün olarak aynı temel özelliklere sahip olan yazılım kullanılan başlangıcında en azından, önemli değildir.

3D animators nasıl modeller animasyon, özellikle karakter animators rigged olduğunu iyi kavramak olmalıdır. Bu "kemik" bir teçhizat kullanılan bir biçimde yaşayan bir yaratık için benzer yerleştirilmesi gerekir. Animators nasıl ters kinematik (IK kullanmak için) kendi karakter rigs için süreyi azaltmak için kurulumları öğrenmek gerekir keyframing geçirdi.

Her şeyden önce, kendi el animators uygulama gerekir. Modelleme gibi, animasyon, ana ve çok daha fazla bilgi edinmek için zaman zaman gerektirir. Hatta deneyimli animators iyi sonucu elde önce onlarca, hatta yüzlerce testi filmler oluşturabilirsiniz. Sırasında bile en iyi modeli amatörce kötü bir çizgi film ressamı tarafından bakmak yapılabilir iyi bir canlandırıcı, ortalama yaşam modeli gelip yapabilirsiniz. Persistence, yetenekli bir canlandırıcı olarak çok iyi bir üretim için en önemli takım üyesi olabilir kapalı ödeyecek.

Aşağıda birkaç okullar sunan ilgili 3D Animasyon dersleri.

Dijital Medya Sanatlar Koleji
Animasyon The Lisans programı, sanatçının hazırlanması konusunda yarın üretim workplace zorlukları karşılamak için odaklanmaktadır. Güçlü bir vakıf sayesinde geleneksel ve performans görsel sanatlar, öğrenciler bir klasik çerçevesinde, dijital içerik oluşturma becerilerini geliştirmek. Bu program öğrencilerin çalışma temel sanat becerilerini sırasında; çizim, resim, fotoğraf, heykel ve film yapımı, dahil olarak bir önkoşul eşit çeşitli animasyon çekirdek müfredata.

Sanatçı olarak sınıflar Hazır laboratuvarı ve tesisleri tasarlanmıştır. Dijital sanat uzmanlar öğrenin. Sanayi ile Çalışma standart animasyon araçları, 3D yazılım ve görüntüleme teknolojileri ve Dijital Medya Sanat Koleji'nde Güneydoğu ABD bütün olarak tek Hareket Yakalama stüdyoları ve

The Art Institute Online-bu okulun bu süre görüntü ve animasyon yolunda bebek adımları yapmak için can atan video oyunu tasarımcısı eğlenceli yükler atalım göre edilmiştir kursları sunuyor. Hareket Yakalama, 3D Animasyon, Alçak Poligon Modelleme, Oyun Düzey Tasarım ve Karakter Gelişimi, diğerleri arasında gibi dersler ile, kesinlikle bir portföy tamamlanması için yolda bu olacak sadece vay sizin de-olması işveren ancak gelecekte pazar de .

The Game Sanat & Tasarım programı oyunların sanatsal tarafında yoğunlaşmaktadır - not bilgisayar programlama. Bu programın benzersiz bir sanatçı ve tasarımcı olan çok-milyar dolar oyun tasarım sanayi olma yönünde ilk adımdır.







3d,

Yorum Yazın