2009-2010 Öğretmen Atamaları | Hangi alana kaç öğretmen atanacak?

MEB, 4 bin 800'ü kadrolu 15 bin 800 öğretmen atayacak. Atamada en fazla kadro okul

öncesi ve sınıf öğretmenliklerine ayrıldı. Atama yapılacak alanlar, taban puanları

ve kontenjanlar şöyle:

Milli Eğitim Bakanlığı'nın (MEB) başvurular dün başlayan 15 bin öğretmen atamasında

en fazla kadro okul öncesi ve sınıf öğretmenliklerine ayrıldı. MEB, 2009-2 atama

döneminde atama yapılacak alanlar ile başvuruya esas olacak taban puan ve kontenjanları

belirledi.

 

 

Buna göre, atama yapılacak alanlar, taban puanları ve kontenjanlar şöyle:

 

 

 

BELGE

İSTENMİYOR

 

 

Bu arada, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, öğretmenlik için başvuru

ve atama kılavuzunda öğretmen adaylarına seslendi. Başvuru ve yer değiştirme işlemlerini

daha kolay hale getirdiklerini belirten Çubukçu, böylece hem zamandan hem de başvuru

sürecinde gereken evrak yükünden adayları kurtardıklarını ifade etti. 2009-1 atama

döneminden itibaren ilk defa İzmir 9 Eylül Üniversitesi'nden mezun olan öğretmen

adaylarının mezuniyet bilgilerinin elektronik başvuru formuna otomatik olarak yansıtıldığını

anlatan Bakan Çubukçu, şunları kaydetti: ''Başvuru ekranlarına kimlik, KPSS puanını,

elektronik ortamda bilgi paylaşımı kapsamında YÖK ve üniversitelerle yapılan çalışmalarımız

sonucunda, YÖK'ün hazırlamış olduğu veri tabanına işlenmiş olan üniversitelerden

mezun olanların mezuniyet bilgileri 2009-2 atama döneminde yansıtılacaktır. Bunlardan

başvuru esnasında diploma ya da mezuniyet belgesi istenilmeyecektir. Ayrıca bu atama

döneminde başvuru esnasında, sağlık, askerlik ve adli sicil durumuna ilişkin beyan

esası getirilmiştir. Adaylar bu belgeleri toplamak için günlerce uğraşmak zorunda

kalmadan en kısa sürede başvurusunu yapabilecekler.'' Kadrolu öğretmenler ile ihtiyacı

karşılayamadıkları durumunda sözleşmeli öğretmen istihdam edilmesine yönelik çalışmaların

2006-2007 eğitim-öğretim yılında sisteme girdiğini ve toplamda 60 bin sözleşmeli

öğretmenin istihdamına ulaşılmış olacağını belirten Milli Eğitim Bakanı Çubukçu,

halen sözleşmeli öğretmen olarak fiilen görev yapanlardan zorunlu çalışma sürelerini

tamamlayanları bir takvim çerçevesinde kadrolu öğretmenliğe geçirme çalışmalarının

hızla devam ettiğini bildirdi. Kadrolu ve sözleşmeli öğretmenlik başvuruları yanında

2009-2 atama dönemi ile birlikte ilk defa okul öncesi öğretmenliği alanında 17 bin

kadrosuz usta öğreticinin başvurularının da elektronik ortamda alınacağını ifade

eden Nimet Çubukçu, görev yapılacak eğitim kurumunun adaylarca tercih edilmek suretiyle

belirleneceğini ve görevlendirmelerin bilgisayar ortamında gerçekleştirileceğin

i kaydetti. BAŞVURULAR Öğretmenlik için dün başlayan başvuru süresi 11 Eylül 2009

tarihinde sona erecek. Atamalar 2008 ve 2009 KPSS10 puan üstünlüğü esasına göre

yapılacak. Adaylar, ''2009-2 Öğretmenlik İçin Başvuru ve Atama Kılavuzu''na Bakanlığın

''http://personel.meb.gov.tr' ' adresinden ulaşabilecek. Elektronik başvuru formunun

doldurulmasından sonra adayların onay işlemleri il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinde

yapılacak. Atamalar, 14 Eylül 2009 tarihinde bilgisayar ortamında gerçekleştirilecek

ve aynı gün Bakanlığın internet sayfasından duyurulacak. AA

 

 

 



65 yorum

  • Yorumunuz en az 30 karakter olmalıdır. (0)
    Tüm Yorumlar
    • Hilal 27.08.2011 23:22
      Of ya bn mezn oldm bu sene pdr dşnyorum pdr kpsden kaç puan alması lazm

      Yanıtla

    • ılham 01.04.2011 20:59
      ne dense bos 3 gunluk dunya kımseyı kırmaya ısyan etmeye deger mı sızce ne olur kımse kımseyı kırmasın calısanın hakkı yenmez allah büyük sabr edın emegınızın karsılıgını bu fanı dunyada gormez ısenız hakıkı dunyada emın olun alırsınız ınsallah ygs sınav sonucunu beklıyorum kız meslekte okuyorum okul oncesı adayıyım dualarınızı beklıyorum allaha emanet olun

      Yanıtla

    • nurgül 22.01.2011 17:12
      arkadaşlar neden böyle konuşuosunuz bu kadar öğretmene ihtiyaç warsa bu kadar bütçe warsa sizi nasıl atamalarını bekliyosunuz okusaydız da bi tıp fakültesi , awukatlık dewlet sizin peşinşizden koşsaydı

      Yanıtla

    • idris 13.11.2010 11:31
      arkadaslar ben 80 puan aldim ilk ogretim matematik mezunuyum siralamam 34 bin acaba atanirmiyim tskler...

      Yanıtla

    • pnr 16.10.2010 03:10
      @ seda: Bayanlar siz bi öğretmen adayısınız.İlkokul öğrencisinden farkınız yok.Bumu geleceğin gençlerine öğreteceğiniz.Bu küfürlerle mi örnek olacaksınız.Sizi bir öğretmen adayı olarak kınıyorum.Ne kadar bu durum acı olsa da terbiyeyi elden bırakmayın lütfen...

      Yanıtla

    • dolunay 11.10.2010 12:03
      @ dilek:dilekçiiimmmm önce şunu bil okumakla adam olunmuyor insan ol e tabi sen gavur memleketinde biraz dağıtmışsın beynini biz birer okulöncesi öğretmen adayıyız eğitimini alıyoruz bu mesleğin niyemi senin gibi örümcek beyinli ebeveyn olan şahıslara karşı çocuklarımızı korumaya alıyoruz mesela bu eğitimden bi örnek küçük yaşta yaşadıklarımız ömür boyu bizi etkiler ve gördüğüm kadarıyla senn senn küçükken ağır bir travma sonucu beyin fonksiyonlarını yitirmişsin önce bi araştır bunun köküne in okulöncesi diyo yani okula başlamadan çocukları biinçlendirme ve en gerekli özbakım becerilerini geliştirmeyi öğretiyoruz öğrendinmi şimdi çiiiiiişşşşşş ???

      Yanıtla

    • oğuzhan 28.09.2010 14:29
      slm ben adanadan oğuzhan meslek lisesi elektrik elektronik lise 4 öğrencisiyim kendi alanımın öğretmeni olmayı istiyodum ama bakıyorum ki bütün öğretmenler isyanda sizin yazdıklalarınızı okuyunca içim karardı yaşama sevincimi kaybettim türkiyede gerçekden hayat bitmiş çok yazık

      Yanıtla

    • TUĞBA 24.08.2010 02:41
      @ aly: HOP HOPP YAVAŞ GELİİNN EYYY İNSAN MİLLETİİ SUNU UNUTMAYIN KEDİ ULAŞAMADIĞI ETİ MINDARLARRR EDİ OLMAYIN İNSAN OLUN OKE;)

      Yanıtla

    • asya 19.08.2010 13:17
      @ ögretmen: valla çok zor.85 üstü alabilirsen bu yıl hariçbaşvuru yapar,sonraki atamalarda atanabilirsin.8 yıldır mezunum .83,5 aldığım zaman bile atanamamıştım.şimdide 83 aldım.atanma umudum yok...

      Yanıtla

    • sema 14.08.2010 12:21
      arkadaşlar hepimiz bi şekilde haklıyız.bende sınıf öğretmeniyim şu an 3.sınıftayım okuyorum ama gelecegimden şüpheliyim.birbirimize destek olmalıyız.sorun bizlerde degil bizi mezun edipte atamayan oyalayan devlette.önümüze binbir engel çıkaran bu devlet napmaya çalişiyo anlamış degilim gerçekten.her branş önemli her öğretmen degerli.okul öncesi öğretmenlerini o puanla atayan devlette bütün suç.herkes hak ettigi degeri görmüyo ne yazıkki.bizler atamızın izinden gitmek onun ilkelerine sahip çıkmak ve gelecek nesillere aktarmak için öğretmenlik gibi kutsal bi meslegi seçtik ama bunu anlamayanlar utansın diyorum.bu ülkede öğretmenlerde atanamayıp açıkta kalacaksa yazıklar olsun develete de sistemine de.

      Yanıtla

    • serpil 13.08.2010 17:10
      arkadaşlar okul öncesi mecburi eğitime yeni geçiyoruz bukadar alımın olması normal deil mi?hem yıllardır bizlerde usta eğitici olarak çalıştık.lise mezunlarıyla öğretmenlik yaptık.yeni temeli atılan bir şeyin üstüne bukadar gitmeyin lütfen...

      Yanıtla

    • nisa 12.08.2010 16:11
      ben keske okumasaydımda bı ıse gırıp calışsaydım dıyorum okumak zaman kaybı atama da yok

      Yanıtla

    • yaren 07.08.2010 15:45
      emekliliği geçen birçok öğretmen duyuyorum.enerjisi tükenmiş,kulak ,göz problemi olan,sabrı kalmamış okadar öğretmen varki.devlet bunların verdiği eğitime güveniyorda yeni mezun olmuş enerjik genç nesli kpss badiresiyle piskolojik problemlere sürüklüyor.10 yıldır bu engel kalksın diye bekleyen insanlara yazık değil mi?kpss piyasasıyla beraber pisikiyatri adınada ciddi bir piyasa gelişimi için zeminmi hazırlanıyor acaba?her sene yüzlerce piskolojisi bozulacak genç mezun oluyor nasılsa

      Yanıtla

    • yaren 07.08.2010 15:32
      arkadaşlar hepinizi anlıyorum.herkes çok kızgın ama birbirimizi incitmeyelim her branş önemlidir ve güzeldir.bir çare arıyoruz ama yok gibi görünüyor.keşke emekliliği gelen bütün öğretmenler zorunlu emekli olsalarda gençlere yer açılsa.hükümetin böyle bir gayreti olursa belli ölçüde insanlar rahatlar diye düşündüm.ben özel çalışıyorum ama devlet güvencesini arzu ediyorum 10 yıllık tecrübemi MEB de kullanmak istiyorum.ben kimya öğretmeniyim.benim öğrencilerimden derece yapanlar var ama devletim beni sınava tabi tutarak yeterliliğimi ölçüyor.ilginç olan hiç kimya sorusu sormadan! hükümetin bu saçma sınavı kaldırmasını sabırsızllıkla bekliyorum ve ümitvarım ne dersiniz aklı selim biri çıkmazmı aralarından?

      Yanıtla

    • defne 04.08.2010 16:43
      @ bilge</b: okul öncesi 45 le atadı sen neden bahsediyon yav..o puanı alıpta atanamamak biraz garip doğrusu..millet 85 le 90 la atanamıyo çalışsa nolacak çalışmasa nolacak...hayır madem bu sınavla sen bilgili öğretmen alacam diosun yani onun için düzenliyon bu sınavı pdr den 25 alanı nasıl atıyosun o zaman(bu sözüm size değil:D)...

      Yanıtla

    • aly 31.07.2010 21:26
      evde iğne oyası yaparak bulaşık yıkayarak kek pasta yaparak komşusunun kızıyla boş boş dedikodu yaparak öğretmen olan ey okul öncesi öğretmenler bence de kapayın çenenizi ve oturun oturduğunuz yerde.allah belasını versin bu hükümetin ve dünya gözüyle göstersin bize o mutlu şanlı günü

      Yanıtla

    • aly 27.07.2010 03:39
      @ yasemin: bu işin çözümü sokaktan geçer arkadaşlar hala anlışılmıyor mu bu? 100 bin arkadaş o batasıca kurumun önünde toplanamıyor muyuz?direnen tekel işçileri kadar olamıyor muyuz?hakkımızın gözümüzün içine baka baka gaspı söz konosu ve biz hala eylemsiziz.bu kayıtsızlığa yanarım her şeyden önce.haklısın yasemin ama ağlayan bebeğe meme veriyorlar

      Yanıtla

    • doktor_birol 26.07.2010 17:19
      arkadaşlar Bakıyorumda okul öncesi öğretmenleri kendini öğretmenden sayıyor ben cerrahpaşa tıp fakültesini bitirdim suanda Bilim hastanesinde genel cerrahiyim ben bile kendimi övmedim sizin kadar neden bukadar hava atıyorsunuz ben bi hava atarsam balonunuz fıs diye söner benden söylemesi:)

      Yanıtla

    • elaa 25.07.2010 13:13
      şöle bi göz attım da hayret içinde kaldım doğrusu sayın öğretmen arkadaşlarım özellikle matematik ve okul öncesi okumuş öğretmen adayları ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum sayın matematikçi bırak 30 alsın atansın sen de atan sayın okul öncesi sen de kendini küçük görme bizim derdimiz bu mu olmalı?? ben ondokuzmayıs unv turkçe oğrtmlığı mezunuyum taban 82 takdiri size bırakıyorum.bu ülke 90 alıp ama o puanı alana kadar aklının iplerini salmış öğretmenler atadığının farkında değil .şu psikolojiyle atayıp nasıl bi verim almayı bekliyolar anlamıyorum ...

      Yanıtla

    • aslı 25.07.2010 10:20
      @ yasmina: okul öncesi öğretmenleri sanki sizin gibi 4 yıl okumadılar. bırakın artık etrafınıza sarmayı.onlar da 2 yıl sonra sizin gibi atama dilenecekler. yanlış sistrmin yanlış insanları ollmaktan vazgeçin. Kpss olmasın istiyorsunuz 40- 50 ye laf ediyorsunuz. sizde Atanmak için doğru sorular mı. okul öncesi öğretmenleri hangisini çocuğa öğretecek? biraz dada mantıklı düşünün.

      Yanıtla

    • Elif 21.07.2010 01:51
      okul öncesi öğretmeniyim.çekemeyenler çatlasin.biz okul öncesi öğretmenleri olarak bu mesleğin ne kadar güzel ve bir o kadar da zor olduğunu biliyoruz.bizim emeğimiz hep ilk adımlar icin.matematikciler matematigi tabiki daha iyi öğretecektir ama ilk adımı atan biziz.biz çocukların tuvalet işleriyle uğraşmıyoruz ayrıca çünkü yardımcı bayan olduğu için sağolsun onlar ilgileniyorlar bu konuyla.gerçi okul öncesinin önemini bilmediginiz için ne desek bos.bu arada matematik bilmediğimizi düşünenler yanılıyor ben matematik netimle kazandım üniversiteyi.inşallah bize yapılan bu hakaretler doğrultusunda Allah daha da bizim yolumuzu acar diyorum...üzülmeyin arkadaşlar hak eden hak ettiğini bulur...

      Yanıtla

    • berfe 14.07.2010 10:56
      @ eda: bende okulöncesi mezunuyum çok üzüldüm bu laflara arkadaş bi öğretmene böle sözler hiç yakışmıyo. Bizde çok çalıştık bölümümü hakkıyla okudum yeni bitirdim allaha şükür.Matematikçisin diye aşalaman çok yanlış. Öğretmenlik aşk işi bu deneklem kurmaya benzemez lütfen saygılı olalım.....

      Yanıtla

    • selda 13.07.2010 15:45
      nimet çubukçu KADINLAR İÇİM ÇALIŞMAK İSTİYORUM kampanyasına katılmış ben de kadınım üniversite mezunuyum atanamıyorum 80 alamıyorum ben de çalışmak istiyorum kime bu kampanya merak ediyorum sen önce işsiz öğretmenlere çare bul hanımefendi

      Yanıtla

    • pınar 09.07.2010 19:27
      arkadaşlar size sormak istyrm 30 40 la atanan kimmiş bende girdim kpss ye ve 47 aldım ama atanamadım ayrıca matematikçiyim diyosun artı 30 soru cepte ölçmede kaç soru var 18 mi cepte kpss de beni ölçen hangi ders var söylermisiniz ben meslek lisesi çıkışlıyım matematiği en son orta okulda görüdüm ama sizinle aynı sınava tabi tutuluyorum bunun neresi adeletli bence her öğretmen kendi alanında sınava tabi tutlmalı ozaman sonuna kadar haklısınız 50 alan girmemli katılıyorum ayrıca bu memlekette insanlar şunu diyor üniversite sınavına girerken aman hiç bişey olmazsa öğretmenlik yazarın bumu yani önüne gelen it kopuk öğretmen oluyor sonra televizyonlarda hergün onca pis haber bence önce bunu çözmeliler birbirinize sataşacagınıza bu çarpık ve bozuk düzene isyan edin hepimiz girmişiz sınava ve bitirmişiz fakültelerimizi peki daha ne sınavı kardeşim hiç kimse şunu söylemiyor kpss neden var ve ben çok merak ediyorum acaba kpss üstüne başka nasıl bir sınav daha koyacaklar bence oturup düşünün biraz....Ayrıca özel bir okulda 7 sene çalıştım şimdi mezun ettiğim öğrencilerim anadolu fen liselerinden mezun olacaklar gurur duyuyorum....

      Yanıtla

    • senem 28.06.2010 23:33
      @ Ceydaaaaaaaa: sana katiliyorum arkadasim,ben 1 cocuk annesiyim ve yurt disindayim,ama orda olsam bende cocugumu 30 40 alipta atanan okul oncesi ogretmenine emanet etmem.Ayrica ben o meslgi hic onemli gormuyorum,eskiden okul oncesimi vardi,ama fizik,kimya,matematik hep vardi.Ve sun anda tum dunyada adama bi topluma girerken ana okuluna gittinmi diye sormuyolar,ingilizcen varmi,diploman ne,fizik, kimya,matematik vs.soruyolar.Onlarin ogrettigi seyleri ben evde cocuguma zaten ogretiyorum.Onlarin isleri cocuklara cis yaptirmaktan,oyun oynatmaktan ibaret.Kutu kutu pense elmami yense iste o kadar.Ama sorsan integralin ne demek oldugunu bilmezler
      size şiddetle çocuğunuzu bir okul öncesi kurumuna göndermenizi tavsiye ederim...evde ben öğretiyorum demişsiniz.yazık olmasın çocuğa...

      Yanıtla

    • senem 28.06.2010 23:28
      @ galip: allah aşkına sendemi öğretmensin yuh ???yazık nereye gidiyoruz böyle...bahsettiğin şeye bak...

      Yanıtla

    • galip 17.05.2010 17:57
      bu kadar erkek bostayken su kızların cıgırtkanlık yapmasına deliriyorum gidin bı koca bulun o nasıl olsa size bakar utanmazlar bir de yakınıyorlar

      Yanıtla

    • sedaa 11.05.2010 22:14
      kımsenın okul oncesı ogretmenlre laf ettıgı yok yaa. bende matematıkcıyım 85 aldım ve atanamadım. unıversıteye adam almaya gelınce alıyorlar harc yatırmaya gelınce yatıttırıyolar. enaz 75.000 ogretmen acıgımız var dıyolarr. ama atamaya gelınce yok bısee. ayrıca ben ozelde calısmak zorundamıyım garantısı yok yıpratıcı zaten. ogretmene verdıgı ıkı kurus nımetın bı gunluk masrafıdır o beee.sankı devlete külfetmişiz gıbı konusuyorsunuz tabıkı atayacak bızı. bızı dusunmuyorsa nıye basımızdalar kendı ceplerını doldurmak ıcınmı...bosbos konusmayın lutfen calıs demesı kolay atanan o.öncesı ogretmenlerı sen gıt 40laa atan bıde laf soyle utanmadan sadece bu adaletmı onu soruyorum!!!!

      Yanıtla

    • mavigül 23.04.2010 01:01
      Bilge sana katılıyorum. Yazılanların hepsini okudum.Bende okulöncesi mezunuyum. 15 yıldır çalıyorum. Bazılarının dediği gibi özel sektörde. Çalıştım da ne oldu. 0 elde var 0. Tak sevindiğim yıllar önce o kutu kutu pense diyen çocukların şimdi çok iyi okullarda başarılı birer öğrenci olmaları, hepsiyle gurur duyuyorum. Onlarla avunuyorum. 15 yıl öğretmenlik yaptım diyemiyorum çünkü öğretmen değilim.Niye? kadrolu değilim. Yıllarca taşaron firmaların üstünden öğretmenlikten alakasız birimlerin çalışanı olarak gösterildik, asgari ücretle yarı sigortalı yarı sigortasız çalıştırıldık, bumudur yani kızıyosunuz ama bizim de haklı olabileceğimizi düşünmüyosunuz, ben ve benim gibiler meslek lisesinden çıkışla lisans tamamlayanlar matematik gibi gördük. Kpss sınavında sanki matematik okumuşuz gibi çözemediğimiz soruları soruyorlar. Bunun neresinde hak - hukuk. Artık yoruldum. 1,5 yıldır işşizim. Hala bir umut bekliyordum artık o da kalmadı. 32 yaşındayım hayyattan bezdim.

      Yanıtla

    • yasmina 21.04.2010 01:16
      dilek yazmış:
      @ Ceydaaaaaaaa: sana katiliyorum arkadasim,ben 1 cocuk annesiyim ve yurt disindayim,ama orda olsam bende cocugumu 30 40 alipta atanan okul oncesi ogretmenine emanet etmem.Ayrica ben o meslgi hic onemli gormuyorum,eskiden okul oncesimi vardi,ama fizik,kimya,matematik hep vardi.Ve sun anda tum dunyada adama bi topluma girerken ana okuluna gittinmi diye sormuyolar,ingilizcen varmi,diploman ne,fizik, kimya,matematik vs.soruyolar.Onlarin ogrettigi seyleri ben evde cocuguma zaten ogretiyorum.Onlarin isleri cocuklara cis yaptirmaktan,oyun oynatmaktan ibaret.Kutu kutu pense elmami yense iste o kadar.Ama sorsan integralin ne demek oldugunu bilmezler
      arkadaşım sana buraya yazacak çok lafım var ama geçmişinde okul öncesi eğitimi alan biri olarak birisi ne kadar kafasız olra olsun ona hakaret etmemeyi öğrendim.Sen yurt dışında boşuna duruyosun ama buraya da gelme çünkü artık bu ülke kalkınmak istiyor sen senin gibi insanlar sayesinde bir adım bile atamazsınız.Görüyoruz çocukladan farkı ve önemini okul öncesinden gelen çocuk ne kendini ne öğretmenini ne de ailesii üzüyor ayrıca kpss da 40 ya da 50 almak 80 yada 90 almak mesleki başarı ve ya başarısızlıkla alakalı değil o sınavda kimseye pigajeti ya da vigotski sormuyorlar...sen çok cahil kalmışsın...üzüldüm sana doğrusu...

      Yanıtla

    • yasmina 21.04.2010 01:08
      cemre yazmış:
      Bir sürü naokul öğretmeni atadılar 40 50 almış pazardan meyve alır gibi daha eksiyle eksiyi toplamayı bilmeyenler biz ne yapalım matematik öğretmeniyim.
      arkadaşım sen bir öğretmen olarak okul öncesi eğitimin ne olduğunu bilmessen sana ayıp olur bu zaman kadar alımları bir incele şimdi okul öncesi zorunlu olduğu için lınıyor branş sayılarını karşılaştırın insaf yaaaa birde üniverrsteye başlarken devletten kadrolu iş garantisim alndınız herkes kadrolu işe gözünü dikiyor bu kadar olmazya bu eğitim camiasının elemanlarına bakın sınıftada öğrencilere böle mi örneksin bela okumayımı öğretiyorsunuz çocuklara yazık nesil kimlerin elinde....hem inan bana o beğenmediğin okul öncesi öğretmenleri senden çok daha çok şey biliyor yazık sana .....

      Yanıtla

    • aliko 21.04.2010 00:18
      Genç öğretmen arkadaşlarım,24 yıllık öğretmenim ,hepinizin yorumlarını okuyorum.Lütfen uyanın artık.benim okulumda 40 öğretmen çalışıyor.bunların 25 i kadrolu,5 i sözleşmeli 10 u hücretli.değişik bölüm mezunları bir kısmı iki yıllık,imamlar derse giriyor.benim okulum ilçe merkezinde lüks bir okul.çevremde hücretli öğretmen çok fazla.atamalardan sorumlu müsteşar bile hücretli sayısını korkusundan söyleyemiyor.90 lı yıllarda ziraat fakültesi mezunlarını öğretmen atadılar.şimdi eğitim fakültesi mezunlarını bekletiyorlar.tek amaçları sürü yetiştirmek.nasıl olsa gütmesi kolay olur.amaçları sorgulamayan,her söyleneni yapan insanlar yetiştirmek.ne yazık ki bunu başarıyorlar.madem ki öğretmen ihtiyacı yok,bir yetkili çıkıp hücretli sayısını açıklasın.tek bir tuşla hücretli sayısını öğrenebilirler.zaten biliyorlar ama kimse korkusundan söyleyemiyor.söylerse defteri hemen dürülür.hoşça kalın genç meslektaşlarım.

      Yanıtla

    • ahsen 18.04.2010 21:20
      sız burda kendınızı parçalasaanız ne olacak tok açın halınden anlarmı

      Yanıtla

    • yusuf 15.04.2010 20:44
      Arkadaşlar ben Odtü'lüyüm.kpss den 95 aldım.integralin türevin kralını biliyorum.KPSS ile tercih de yapmadım ayrıca.Herkes herşeyi devletten bekliyor.Peki siz (çok iyi olduğunu düşünenlere sözüm) o kadar iyiyseniz özelde çalışın o zaman.Neden atanamadım diye üzülüyorsunuz ki. Rekabet başarıyı getirir bu da bireyden topluma herkesi etkiler.Haydi birbirinize laf yetiştirmeyi bırakın.Matematik mezunu bir kişi aklını beynini doğru yerde ve zamanda kullanmasını bilirse altından gelemeyeceği hiç bir şey olmaz.

      Yanıtla

    • bilge 15.04.2010 20:27
      sizler türkiye de ki bu çarpık düzende böyle oyunlara geliyorsunuz,birbirinizi çekemiyorsunuz. okul öncesi öğretmeni inteğrali ne yapsın çocuklara mı anlatsın arkadaşlar.yapmayın.okul öncesi eğitimin zorunlu olması bu sonucu doğurdu,böyle olmasaydı orada da taban puan yüksek olurdu.eğer eski çok bilmiş matematik,fizik vs.vs.öğretmenleri emekli olur yada devlet ataması gereken kadarını atarsa tüm bölümlerin puanı düşer zaten.dilek hanım yurtdışından hiçbişey öğrenmemişsiniz.Eğitim de en önemli olan okulöncesi dir.İntegrali hayatta hiç kullanmazsınız ihtiyacınız da olmaz ama ama o elma yemeyi öğrenen çocuklar geleceğin büyükleri olacaklar.UNUTMAYIN

      Yanıtla

    • dilek 11.04.2010 15:40
      @ Ceydaaaaaaaa: sana katiliyorum arkadasim,ben 1 cocuk annesiyim ve yurt disindayim,ama orda olsam bende cocugumu 30 40 alipta atanan okul oncesi ogretmenine emanet etmem.Ayrica ben o meslgi hic onemli gormuyorum,eskiden okul oncesimi vardi,ama fizik,kimya,matematik hep vardi.Ve sun anda tum dunyada adama bi topluma girerken ana okuluna gittinmi diye sormuyolar,ingilizcen varmi,diploman ne,fizik, kimya,matematik vs.soruyolar.Onlarin ogrettigi seyleri ben evde cocuguma zaten ogretiyorum.Onlarin isleri cocuklara cis yaptirmaktan,oyun oynatmaktan ibaret.Kutu kutu pense elmami yense iste o kadar.Ama sorsan integralin ne demek oldugunu bilmezler

      Yanıtla

    • Cemre 07.04.2010 22:45
      Başbakan geziyor... Arda derede kalmış insanlarda aç sefil ülkemizin insanları çok kötü durumda kimse görmüyor üstü kapalı kadıncağızın biri bana birazcık para verirmisiniz salça ekmek almam gerekiyor dedi yüzünde bir utanç...Herşey çok güzel gibi gösteriliyor.. herşey yolundaa hahaha

      Yanıtla

    • denizziz 31.03.2010 14:01
      @ Ceydaaaaaaaa: canım o sacma kpss sınavından almak bi zeka belirtisi yada alan bilgisinin muhtesemligi anlamına gelmez.gönder gitsin cocugunu okula ya.işletme iktisat mezunları ing öğretiyo memlekette,mühendislik mezunları sınıf öğretmenliği yapıo.sen de diosunki ben bu puanı alana mı güvenecem de cocugumu yollayacam diosun.nolcak canım iktisatçı dil öğretebiliosa,mühendis yada vs..sosyal,türkçe öğretebiliosa 40-50 alan biri de resim yaptırmayı oyun oynamayı haydi haydi ögretiiiirr..bişey olmaz.zaten yüzlerce üniversite var memlekette.cocgun elbet birine de gider.kazanamassa da özele gider canım nolcak.eğitim şahaneee.işi salla.

      Yanıtla

    • denizziz 31.03.2010 13:56
      @ eda: agzınasaglık kardeşim.

      Yanıtla

    • ibo 24.03.2010 14:46
      HELE BU SENE NE OLACAK BAKALIM....

      Yanıtla

    • Ceydaaaaaaaa 21.03.2010 16:59
      Adalet yok bu devlette.Emin olun hiç kimse durduğu yerde hakkıyla bir yere gelmemişitr. eğitim 8 yıla çıktı anaokul şart oldu yaa sözde iyi birşey bu öğretmenler eğitimli bilinçli insanlarmı ben nasıl güvenipte cocuğumu emanet edicem madem 30 -40 almış bu insanlar.Diğer öğretmnelre yazık ya biyoloji fizik matematik neden paunalrı yüksek neden az alıyorlar boşunamı okudu hepsi...

      Yanıtla

    • yağmurx 19.03.2010 18:53
      herkes kendini düşünüyor gördüğüm kadarıyla.devlet bütün bölümlerde ücretli öğretmenliği kaldırırsa,ortalama 150 bin ücretli çalışan öğretmen adayları atanacaklar zaten.okul öncesi öğretmenlerine soruyorum 40 puan aldım yırttım nasıl olsa demek mi akıllıca yoksa tüm türk gençleri için neler yapılabilir demek mi mantıklı.başımızdaki insanlarda sadece kendilerini düşündükleri için ülke bu halde.Türkiye'yi vatandaşı düşünen yok.Anca çıkarıma göre anayasayı nasıl değiştiririm,yargıya nasıl el atarım diye düşünür.çıkarlarına dokunan insanları içeriye attırmaya çalışırlar.(başımızdakilerin amacı bizleri birbirimize düşürmek oyuna gelmeyin)

      Yanıtla

    • selma çalıkuşu 10.03.2010 14:04
      selam ben el sanatları mezunuyum 1999 çıkışlıyım hala atama bekliyorum kadromuz çok kısıtlı lütfen bizimde kontenjan sayımız çogaltılsın rüyalarımda artık ögretmen olarak çalışıyorum bunun gerçekleşmesini istiyorum ögretmen olamadan ölürsem mezar taşıma tek arzusu ögretmen olmaktı diye yazdırtacam inşallah herkes arzularına kavuşur.

      Yanıtla

    • seda 08.03.2010 10:05
      @ eda: ya sen bu salaklıkla nah atanırsın. okulu nasıl biritdin kzıım sen ya diplomayı verdikten sonra beyinsiz olduğunu farkedip atamıyor olmayalar seni dangalak..

      Yanıtla

    • eda 07.03.2010 20:39
      senı varya bır kasık suda bogarım..sızın gbı zeka sevıyesı yerlerde gezenlerı de adını yazdı dıye atamıyorlarmı delı oluyorum...okul öncesi zekalı seni...

      Yanıtla

    • eda 07.03.2010 20:37
      @ okul öncesi:sen çok biliyosun dimi??okul öncesi olanşar kabak gibi ortada.ya sız bı halt etmesenız de atanan takımdan olduğunuz için,hukumetı suclama otur kır kıçını çalış dıosun...senın de ataman bınlerce magdur ınsan gıbı dualara kalsaydı gorurduk bu sayfada neler saydırıosn..en ıyısı fazla konusma otur aşagı...hayatında hyal edemeyecegın puanları alıp ortada kalan bınlerce ogretmene saygın varsa kes!!!salak

      Yanıtla

    • mert 19.02.2010 20:16
      YETER artık yazık bu insanlara atayın bizleri yada boşuna her yerde kontejan açmayın.....

      Yanıtla

    • bilge 18.02.2010 18:40
      @ cemre: ALLAHA ŞÜKÜR PAZARDAN MEYVE ALMASINIDA BİLİYORUM.EKSİİLE EKSİYİ TOPLAMASINIDA ,AMA YİNEDE ATANAMADIM.BU SÖYLEMİNİZ ÇOK AYIP TÜM OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNE SAYGISIZLIK.BAŞKALARINA OLAN KIZGINLIĞINIZI BİRİLERİNDEN ÇIKARTMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ.BU BİR ŞANS İŞİ KİM SİZE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ OKUYUN DEDİ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİMİ?BAŞKALARINA LAF ATMAKLA DAHA ÇOK BEKLERSİN.OTURDA ÇALIŞMANA BAK.

      Yanıtla

    • doğa 17.02.2010 12:48
      bu nimet ne yapmak istiyor anlamış değilim insanları zor durumda bırakıyor şu haziran atamalarını öne alsın allahtan da korkusu yok pisliğin hem sınav ücreti öde sonra da atam gerçeklerştir hukukçunun zekası dilerim ki allahtan başına öyle şey gelsin ayakta bile duramasınnnnn bedduayı hakediyor okumak suç lise mezunun bile ücretli öğretmen diye atıyor ne farkım var benim lisans mezunuyum diye dolaşıyorummm öğretmenler odasında kadrolu,sözleşmeli, ücretli diye sınıfa ayırdılar allah belasını versin

      Yanıtla

    • Yeşim 11.02.2010 18:48
      İnşaat teknikeriyim çok az kişi alıyorlar.85 aldım bir yere yerleşemedimmmm

      Yanıtla

    • cemre 11.02.2010 18:45
      Bir sürü naokul öğretmeni atadılar 40 50 almış pazardan meyve alır gibi daha eksiyle eksiyi toplamayı bilmeyenler biz ne yapalım matematik öğretmeniyim.

      Yanıtla

    • SEMA 10.02.2010 15:25
      1998 sertifikalı fen edebiyat fak. mezunuyum.10 yıldır atma bekliyorum.ne olur bizi atayın. bize haksızlık yapıldı. hakkımızı geri istiyoruz.

      Yanıtla

    • okul öncesi 07.02.2010 21:29
      start çizgisinden hepimiz birlikre çıkış yapıyorsak hata sistemde değil finis çizgisine kadar mücadele edemediğimizden kaynaklanıyor kimseyi suçlamayın tek suçlu çalışmayan üniversite gençlerinde çok doğru kimseyi suçlamanın anlamı yok sayılar az olabilir ama belirli i bütçe var kafasına göre atasa sonra maaş alamasınız daha mı iyi

      Yanıtla

    • adnan 03.02.2010 22:09
      sakin olun tayyip baba herşeyi halleder

      Yanıtla

    • serdar 03.02.2010 13:48
      start çizgisinden hepimiz birlikre çıkış yapıyorsak hata sistemde değil finis çizgisine kadar mücadele edemediğimizden kaynaklanıyor kimseyi suçlamayın tek suçlu çalışmayan üniversite gençlerinde

      Yanıtla

    • nuriye 27.01.2010 23:18
      bu atama kadrolu olmalı cunku sozlesmelı olarak doğuya giden oğretmenlerın hakkı yenmemelı.aynı puanı alan ıkı kısının bırı burda batıda sozlesmelıyken bırı doğuda olmamalı.kadrolu alım olmalı kadroya gecenlerın yerıne sozlesmelı alım yapılmalı.tıbkı oncekınde olduğu gıbı......puan ustunluğü anca bu sekılde sağlanır...

      Yanıtla

    • utku 15.01.2010 16:34
      Arkadaşlar burada ahkam kesmeye hiç gerek yok...Hepimiz bilinçlenmeliyiz artık..Bu ülkenini aydınlarını yetiştirecek olan bizler masaya artık yumruğumuzu vurmalıyız.Bu ayaklanma bir aydınlanma başkaldırısıdır. Bu kokuşmuş sistemi ancak biz öğretmenler sayesinde atlatabilir bu ülke..."Öğretmenler yeni nesil sizin eseriniz olacaktır!"...Atam şimdi öğretmen olduğum için utanıyorum!

      Yanıtla

    • yasemin 19.12.2009 20:06
      bu rakamlar ne ya? şakamıı? madem ki atamıyorsunuz ne diye mezun ediyosunuzzZ????yeter artık yahu! öğrenciyi alın sömürün... millet kendi derdinde, kimse çözüm için bişey yapmıyor. bu karamsarlığı mezuniyet hediyesi olarak bize bahşettiğiniz için de teşekkürler!!!! ben de sizler için çok güzel şeyler söylüyorum, hiç merak etmeyin!!!!! millet yeni üniversite açma derdinde, MEZUNLAR İŞSİZ!!!!!!

      Yanıtla

    • selver 19.12.2009 20:04
      allah belanızı versin bizi dert sahibi ettiniz.madem atamayacaktınız neden mezun ettiniz.nimet çubukçu hiç duymuyomusun feryatlarımızı.teknoloji taarıma kimi atıyosun, bizim hakkımızı kime yediriyosun. el sanatları öğremlenin bedduasından öbür dünyada yatacak yerin yok. allah belasını versin bu hükümetin

      Yanıtla

    • ayza 04.12.2009 18:39
      sabır sabır ya sabır.....

      Yanıtla

    • berçem 12.11.2009 17:19
      evet bu kadar boşuna okumuşuz hayatımızı karartığınız için allah belanızı versin

      Yanıtla

    • FERDİ 25.10.2009 13:20
      Umarım bu atamalar bu şekilde devam eder yıllardır önem verilmeyen teknik eğitim bölümlerine atama yapılmış olması çok sevindirici bir durum.

      Yanıtla

    • ögretmen 17.10.2009 22:28