2010 Öğretmen Atamaları - 40Bin Öğretmen

tarih16.01.2010 17:02 — haberler,



Bakan:Nimet Çubukcu 2010 yılında 40 bin öğretmen alacağını söyledi. STV nin haberine göre MEB 2010 yılında 40 bin öğretmen alımını planlıyor. sözleşmeli Öğretmenlik ise tarih oluyor. İŞTE VİDEO: Tıklayınız Milli Eğitim Bakanlığı 2010 yılında ne kadar öğretmen alacak ve bu alımlar daha çok hangi branştan yapılacak? Önümüzdeki 5 yıl revaçta olacak olan öğretmenlik hangisi olacak? Öğretmenlik alımıyla ilgili detaylar geliyor Milli Eğitim önemli değişikliklerin arefesinde. Özellikle öğretmen alımı ve eğitimci yetiştirilmesi konusunda Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu radikal denebilecek değişikliklere hazırlanıyor. SÖZLEŞMELİ DÖNEMİ SONA MI ERİYOR? Milli Eğitim Bakanı öğretmen alımında önemli değişiklikler düşünüyor. Bakan Çubukçu, sözleşmeli öğretmen dönemini sona erdirmeyi hedefliyor. Yalnız bakanın bu planının kısa vadede uygulamaya konması pek mümkün görünmüyor; çünkü gerekli mevzuatın hazırlanması için biraz daha zamana ihtiyaç var. YÖK ile koordineli çalışmalarını arttıran Milli Eğitim Bakanlığı ihtiyaç fazlası mezunun önüne geçilmesi için bir takım hazırlıklar içerisinde. Bakan Çubukçu, önümüzdeki yıllarda eğitim fakültelerine ihtiyaç kadar öğrenci alınacağını ve böylece öğrencilerin mezuniyet sonrası iş bulma sıkıntısı çekmeyeceğini belirtti. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ REVAÇTA OLACAK Okul öncesi eğitimde de önemli adımlar atılıyor. Şuanda 32 ilde anasınıfı mecburi.. Önümüzdeki yıl ise tüm Türkiye'de anasınıfı mecburi hale getelecek. Buda öğretmen alımında okul öncesi öğretmenliğe ağırlık verileceğini gösteriyor. Yani okul öncesi öğretmenlik bölümünden mezun olanlar önümüzdeki 5 yılda atamalarda bir sıkıntı çekmeyecek.. 2010 YILINDA ÖĞRETMEN İHTİYACI NE KADAR? Peki 2010 yılının ilk yarısında ne kadar öğretmen alınacak. Bakanlık bürokratları ihtiyacı 40 bin olarak belirledi. Ancak burada son söz Başbakanlık ve Maliye Bakanlığı'nda olacak. Yani Milli Eğitimin 40 bin olarak belirlediği öğretmen ihtiyacında son rakamı Maliye Bakanlığı söyleyecek.


Bir önceki konu başlığımıza göz atmak isterseniz tıklayınız : 2009-2010 Öğretmen Atamaları | Hangi alana kaç öğretmen atanacak?




    Yorumlar...
    (Toplam 7 yorum var.)


    Sayfa: 1

    Bu yorumu gerçekten şikayet etmek istiyor musunuz ???


    Bir sebep belirtmek isterseniz alttaki kutucuğa yazabilirsiniz...




    Pencereyi Kapat...
  1. 20.02.2010 16:13
    ünal


    Misafir




    SLM. ARKADAŞLAR.2010 YILI ÖĞRETMEN ATANALARI KADRO SAYISINA BAKIYORUMDA GERÇEKTEN ÇOK KOMİK.5 YILDIR COĞRAFYADAN ATAMA BEKLİYORUM.AMA BİR TÜRLÜ OLMUYOR.VE BU YILDA KAÇ KİŞİ ALINACAĞIDA BELLİ DEĞİL.HAYATIMDA EN BÜYÜK PİŞMANLIĞIM OKUMAK OLDU BU ÜLKEDE.VE MİLLİ EĞİTİM BÜTÇESİ TÜRKİYE NİN EN BÜYÜK İKİNCİ BÜTÇESİ.PEKİ NEDEN BU KADAR YIL OKUDUĞUMUZ HALDE ATAMAMIZ YAPIL MIYOR.ARTİK ONLARDAN VİCDANLI OLMALARINI BEKLİYORUZ.ÖZELLİKLE MİLLİ EĞİTİM BAKANINDAN.BUNCA İNSAN GERÇEKTEN ARTIK BIKTI.HEPİNİZE SELAMLAR
  2. 18.03.2010 13:23
    serhat şahin


    Misafir




    merhabalar; benim eşim beden eğitimi öğretmenliği mezunu ve 7 yıldır ataması yapılmıyor. KPSS denilen illeten başarılı olabilmek adına, hiç anlamadığı matematikten bile yapabilmek için gece gündüz demeden çalıştı buna rağmen en yüksek puanı 73 civarlarında kaldı.psikolojisi bozuldu.üzülmekten,hayata kahretmekten başka elinden bir şey gelmediğinin farkında ama bir yandanda adil devlete olan inancının zayıfladığını söyleyebilirim.nasıl zayıflamasin ki, devletimiz önce bizleri okutuyor,mezun ediyor ve sonrada öğretmen olduğumuza dair bir diploma veriyor.ancak verdiği diplomayı adeta reddederek benim yapacağım saçma ve bir o kadarda aptalca sınavdan başarılı olmazsan sen öğretmenlik yapamazsın diyor.böyle bir zihniyet hangi avrupa ülkesinde var benimde aklım almıyor. her sene eğitim dönemi başı ülkenin öğretmen açığı 200 binler civarında açıklanıyor ve buna rağmen her yıl binlerce genç üniversitelerden mezun edilerek kpss dersanelerine gönderiliyor ve işsiz mezunların sayısına binler ekleniyor. bu sistem nasıl bir sistemki adeta bana muhtaçsınız, ben istemezsem siz hiç birşey olamazsınız diyebiliyor binlerce genç insana... onlarca genç insanın ve onların ailelerinin hayalleriyle,emekleriyle oynanıyor. bu adaletsizliği düzelteceğini ve KPSS yi kaldıracağını söyleyerek oy toplayan bütün siyasiler, her olayda birbirleriyle kavga etseler bile KPSS olayında adeta ortak tavır alıp böyle bir sorun yokmuş gibi davranabiliyorlar. meclisteki hiç bir parti bir gün bile bu atama bekleyen binlerce öğretmen adayının dertlerini sorunlarını meclise taşımaya cesaret edemedi.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu değilmi ama. tamda bizim ülkenin siyasilerine yakışacak davranış biçimi. peki bundan sonra ne yapmayı düşünüyorsunuz diye sorabilirsiniz.eşim artık sınavlara girmiyor, diplomasınıda kaldırdı. çocuklarımızla ilgileniyor ve onlara kendi doğrularını öğretiyor. kendisine öğretmenlik yaptırmayan bu eğitim sisteminin inadına kendi çocuklarına öğretmenlik yapıyor. bununla birlikte aldığımız ortak kararlada çocuklarımızı zorunlu eğitimden sonra okutmayacağımızı da üzülerek ifade edebilirim. keza onlarında böyle saçma sapan bir eğitim sisteminin kurbanı olmalarını istemiyorum. hayallerinin yıkılmasını, adaletsiz bir eğitim sisteminden mağdur olmalarının önüne böyle geçebilirim diye düşünüyorum. başkaca da elimden bir şey gelmiyor diyebilirim. saygılarımla
  3. 16.04.2010 14:41
    çaresiz...


    Misafir




    BEN 8 YILDIR MEB E BAĞLI OKULLARDA ÜCRETLİ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ YAPTIM.ÖĞRETMEN ATAMALARINDA 0.12 PUAN EKSİK ALARAK ATANAMADIM.BÜTÜN ARKADAŞLARIM ATANDI...BİR BEN KALDIM...MESLEKİ DENEYİMİM,ÖMRÜMDEN HARCADIĞIM 8 YILIM NERDE???KPSS SINAVI BİR ÖLÇÜT OLAMAZ...BENİM BAŞARILARIM ÖĞRENCİLERİM..ÇALIŞTIĞIM OKULLAR.2 SAATTE BAŞARIMI ÖLÇEMEZSİNİZ!!!ÜCRET KARŞILIĞI ÇALIŞTIM.HERZAMAN AZLA YETİNMEYEN,ÇOĞU BULAMAZ DEDİM.AMA ÇALIŞMAYIP KPSS SINAVINA HAZIRLANMAK DAHA İYİYMİŞ.ARKADAŞLAR LÜTFEN ÜCRETLİ ÇALIŞMAYIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. 21.04.2010 00:09
    melek


    Misafir




    @ serhat şahin: serhat kardeş bende 8 yıldır atama bekliyorum.tekstil hazırgiyim öğretmenliği mezunuyum.ve bende aynen sizin gibi zorunlu eğitimden sonra çocuklarımı okutmayacağım.çünkü bu ülkede değmez okumaya.köyden çıkan insanlar liseyi zar zor bitirip milletvekili olabiliyorsa bu ülkede üniversite bitirmek çokta önemli bir olay değil.70 yaşını aşmış insanlar yönertimdeyken bi halt olmaz türkiye cumhuriyetinde.akıları sulanmış bunların artık.yeni nesil gelecek sizin elinizde derken atatürk bunları kastetmemiş ama kendilerine yontuyorlar o ayrı konu.ben artık hiç bir ümit taşımıyorum atanmak için.çünkü 5 yıl sonra zaten 40 yaş diycem 40 dan sonrada atamıyorlar.bunlarında yönetimden gitmeye niyetleri yok.ben sekreterlik yaparak geçimimi sağlıyorum.karnımı doyurmak için temizliğe bile gidecek duruma geldim artık.allah tüm atma beklyen arkadaşların yar ve yardımcısı olsun.
  5. 22.04.2010 14:51
    halime


    Misafir




    çaresiz arkadaşım 0,12 puan la atanamadım diyorsun bu sene okul öncesi puanları 43 e kadar düştü. bu puan ile de atanamıyorsan işin zor ben 72 aldım beden eğitmi öğretmeniyim atanamadım sen 43 e kadar puanlar düşüpte atanamıyorsan demek ki sınava hiç çalışmamışsın
  6. 18.07.2010 13:26
    fatma


    Misafir




    ben resim iş öğretmenliğini güya okudum 8 yıldır atamam olmadı kpss hayatımı mahfetti.artık çalışmaktan midem bulanıyor.psikolojim bozuldu.tek isteğim bizi bu hale getirenlerin acı içinde kıvranmalarını görmek artık umudum kalmadı.umarım allahtan bulurlar.annem babam yok.benim gibi kişilerin ahı tutar.
  7. 24.07.2010 22:42
    huseyin unutan


    Misafir




    ARKADAŞLAR BİLİYORUMKİ ATAMA BEKLİYOR SİNİRLERİNİZ BOZULUYOR VE KAHREDİYORSUNUZ HAYATA EŞİNİZ VARSA Kİ YUKARIDA ARKADAŞIM EŞİNİN BUNALIMDA OLDUĞUNU SÖYLEMİŞ SİZCE ATAMANIZIN YAPILACAĞINI DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ HAYIR BENCE ÇOK YÜKSEK PUANLARA İHTİYAÇ DUYULUYOR KUZENLERİMDE ATAMA BEKLİYORDU 4 YIL BİRİ 6 YILDA BİRİ ÇOK ŞÜKÜR ATANDILAR 70 PUAN ALIPTA ATANMAMAK MÜMKÜN DEİL BENCE ***********@hotmail.com bakarsınız atanırsınız!!!

Sayfa:1