Close

Somut bilgiler artık Facebook'da

TEK DERS OLAYI? — Açıköğretim — Somut.NET

aöfMatik | Açıköğretim Kategorisi
Uygulamayı İndir
aöfMatik Nedir?

eKamp » Açıköğretim » TEK DERS OLAYI?... (Buradasınız)

TEK DERS OLAYI?



bbcelik

02.06.2016 16:51

aöfMatik




gencler final iyi gecerse insallah tek derse giricem kayit durumu ne oluyor nekdr odeniyor ve en onemlisi son dersi deyip insafa gelen sorularmi cikmslrdan falan mi ayiklanyor ? herkese haaaftasonu basarilar bol sans







gamzeli

02.06.2016 17:03

aöfMatik

 

temmuz 16 da yapiliyo çogunluk cikmiş sorular Ekampuste tek ders sinavi sorularina bakmani tavsiye ederim 200 lira yatiriliyo




bbcelik

02.06.2016 17:26

aöfMatik

 

tek derslede ugrastirmazlar diye umudedyorum bende bakalim kayitlarida kacirnym bari




gamzeli

02.06.2016 17:27

aöfMatik

 

okadar para alcaklar bi ders icin bi zahmet ugraştirmasinlar




bbcelik

02.06.2016 17:32

aöfMatik

 

vallahi ya yazik gunah




gamzeli

02.06.2016 17:34

aöfMatik

 

başvuru tarihini kacirma takip et.sinav 16 temmuzda simdiden başarilar.




ayse91

02.06.2016 18:03

aöfMatik

 

finalden once basvuru oluyormu




zilfınazzz

02.06.2016 19:02

aöfMatik

 

tek ders için para da mı yatırılıyo temmuzdakine




Mesaj gönderebilmek için Android işletim sistemli bir cihazınızın olması gerekmektedir. Buraya tıklayın ve uygulamayı ücretsiz indirin.
Kısa bir süre sonra sitemiz üzerinden üye olabilecek ve buradan da aöfMatik uygulamasına katılabileceksiniz...