ben bu sene bahar döneminde sadece ara sınava girdim yıl sonuna girmedim bütün derslerden kaldım acaba bütünleme sınavında geçme sansım varmı bilgi verirmisiniz
Final sınavı gibi düşünün. Hiç bir farkı yok...